News
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko kierownicze: Główny Księgowy Gminy Radziejowice
19.07.2017
OGŁOSZENIE O NABORZE
OS.210.2.1.2017
Wójt Gminy Radziejowice
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
- Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Radziejowice ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice
- Stanowisko pracy: Główny księgowy
- Wymiar czasu pracy : 1 etat, pełny wymiar czasu pracy- przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
- Warunki wynagrodzenia: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1786) oraz regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Radziejowice.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Radziejowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
- Miejsce wykonywania pracy: budynek Urzędu Gminy , Radziejowice, ul. Kubickiego 10.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z państw Unii Europejskiej lub też innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
- brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- spełnianie jednego z poniższych warunków:
- ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
- ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
- wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- cieszenie się nieposzlakowaną opinią,
- umiejętność kierowania zespołem,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- Wymagania dodatkowe:
- preferowane doświadczenie zawodowe w administracji lub organach jednostek samorządu terytorialnego,
- znajomość aktów regulujących funkcjonowanie samorządu gminnego,
- znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
- umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
- predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, umiejętności kierowania zespołem, odporność na stres, umiejętności wystąpień publicznych,
- znajomość nowoczesnych technik zarządzania finansami
- prawo jazdy kat.B i dysponowanie samochodem osobowym,
- umiejętność obsługi programów MS Office oraz programów dziedzinowych- BESTIA, LEX, KSIĘGOWOŚĆ BUDŻETOWA (Groszek).
- Ogólny zakres zadań realizowanych na stanowisku:
- pełnienie obowiązków głównego księgowego budżetu gminy,
- pełnienie nadzoru nad prowadzeniem rachunkowości gminy,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- opracowywanie projektów uchwał budżetowych, uchwał w sprawie wieloletniej prognozy finansowej i zarządzeń Wójta,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych i udzielanie upoważnień innym osobom do dokonywania kontrasygnaty,
- dokonywanie analizy wykonania budżetu Gminy i bieżące informowanie Wójta o stopniu jego realizacji,
- nadzorowanie obiegu dokumentów finansowo – księgowych,
- prowadzenie kontroli wewnętrznej w zakresie opłat, podatków, opłaty skarbowej, opłaty administracyjnej i prawidłowości dokumentowania czynności mających wpływ na powstanie zobowiązań i należności pieniężnych,
- kontrola umów w sprawach dostaw, robót i usług oraz kontrola realizacji tych umów pod względem finansowym,
- opracowanie projektów instrukcji finansowych prawem przewidzianych,
- współdziałanie w sporządzeniu sprawozdawczości budżetowej z innymi stanowiskami finansowo – księgowymi, kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych i innymi uprawnionymi podmiotami,
- nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu Gminy,
- wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości i finansów publicznych;
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- stanowisko pracy usytuowane jest na piętrze budynku należącego do Gminy bez podjazdu i windy;
- oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
- wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
- czynniki szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe występujące na stanowisku pracy: obsługa komputera,
- praca wymaga współpracy z innymi komórkami urzędu;
- Wymagane dokumenty i oświadczenia.
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, (druk można również pobrać w Referacie Organizacyjnym Spraw Obywatelskich i USC , pokój Nr 6 );
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- potwierdzone kopie dokumentów stwierdzające wykształcenie, posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe oraz wymagany staż pracy;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- potwierdzona kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym,
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 §1 Kodeksu Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).”
Wymienione dokumenty muszą być własnoręcznie podpisane.
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- dokumenty sporządzone w języku obcym, powinny być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego,
- numer telefonu i adres do korespondencji elektronicznej.
- Termin i miejsce składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zapieczętowanej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Głównego księgowego” należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Radziejowice, ul. Kubickiego 10 (pokój nr 2) lub przesłać na adres Urząd Gminy Radziejowice ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 lipca 2017 r. do godz. 13.00. (decyduje data stempla pocztowego).
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona komisja powołana przez Wójta Gminy Radziejowice. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacje o przebiegu naboru a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.radziejowice.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Radziejowice.
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
Kandydat wyłoniony w naborze przed zatrudnieniem zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności i oryginałów wymaganych dokumentów.
Jednocześnie informujemy, że na rozmowę kwalifikacyjną należy zgłosić się z dokumentem potwierdzającym tożsamość.
Na wniosek Wójta Gminy Rada Gminy może powołać kandydata na stanowisko Skarbnika Gminy.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Radziejowice pokój nr 4,
tel. nr 46.8543026
Radziejowice, dnia 2017-07-13
Wójt
Gminy Radziejowice
Urszula Ciężka
/kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.pdf